Սերգեյ Մալցեւ, գեղանկար

1955 - 2017

  • Սերգեյը հանկարծամահ եղավ 2017թ. ապրիլի 2-ին

    Հակիրճ իմ մասին

    Ծնվել եմ Երևանում` 1955թ. հունվարի 4-ին: Այստեղ եմ մեծացել, սովորել, սիրահարվել:

    Ավարտել եմ Թերլեմեզյանի անվ. գեղարվեստական ուսումնարանը 1976թ., իսկ 1985թ.` Երևանի պետական գեղարվեստա-թատերական ինստիտուտը:

    Մինչ օրս էլ ապրում եմ Երևանում, այստեղ է իմ ընտանիքը, ընկերները, իմ ԱՐՎԵՍՏԱՆՈՑԸ:

    2000 թվականից Հայաստանի Նկարիչների միության անդամ եմ:

    Ես շատ եմ սիրում Հայաստանը, նրա սարերը, եկեղեցիներն ու հուշարձանները, Սևանն ու գողտրիկ գյուղերը: Ես Երևանին, հատկապես նրա հին նեղլիկ փողոցներին ու նրբանցքներին նվիրված շատ աշխատանքներ ունեմ:

    Այստեղ կարող եք կարդալ (ռուսերեն) Վերնիսաժի մասին` դա Երևանի սրտում գտնվող ցուցահանդես է բաց երկնքի տակ: Եկեք` ծանոթացանք, ես այստեղ լինում եմ համարյա ամեն շաբաթ-կիրակի:

    Իմ աշխատանքները ցուցադրվել են շատ երկրներում` Հայաստանում, Ռուսաստանում, Եվրոպայում ու Ամերիկայում: Ցուցահանդեսների լրիվ ցանկին ծանոթացեք այստեղ:

    Ահա որոշ գրախոսություններ իմ աշխատանքների մասին.

  • Դիմանկար

    Ինքնադիմանկար: 2006 թ., յուղաներկ, կտավ, 80x70 սմ
    Նարինե. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  50х40 սմ
    Նատալի. 2005 թ., յուղաներկ, կտավ,  89x80 սմ
    Սլավիկյի դիմանկարը. 2009 թ., յուղաներկ, կտավ,  30x24 սմ
    Լյովայի դիմանկարը. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x50 սմ
    Քեռի Բորյան. 2015 թ., յուղաներկ, կտավ,  70x50 սմ

    Նատյուրմորտ

    Քրիզանթեմներ. 2008 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x50 սմ
    Չիչխան. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x50 սմ
    Գարեջրով. 2012 թ., յուղաներկ, կտավ,  50x40 սմ
    Արեւելյան նատյուրմորտ. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  70x60 սմ
    Վարդեր. 2015 թ., յուղաներկ, կտավ,  70x60 սմ
    Կակաչներ. 2015 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x50 սմ

    Բնանկար

    Կոլոն լա Րուժ. 2007 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x90 սմ
    Լուսաբաց. 2013 թ., յուղաներկ, կտավ,  70x80 սմ
    Կեսօր. 2015 թ., յուղաներկ, կտավ,  v սմ
    Քարքարոտ ափը. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  70x50 սմ
    Սպիտակ ամպը. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  80x100 սմ.
    Արարատ. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  55x85 սմ
    Ղրիմի ափը. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  80x100 սմ
    Երեկոյան Սեւան. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  90x110 սմ
    Սեւան. 2011 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x70 սմ
    Տեղեր եկեղեցին. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x70 սմ

    Քաղաքային

    Կոնդ . 1992 թ., յուղաներկ, կտավ,  120x100 սմ
    Վենետիկ. 2007 թ., յուղաներկ, կտավ,  20x30 սմ
    Հին Տալլինը. 2009 թ., յուղաներկ, կտավ,  40x30 սմ
    Հալեպ. 2013 թ., յուղաներկ, կտավ,  90x60 սմ
    Հին Երեւանը. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  100x80 սմ
    Փողոց Աշտարակում. 2013 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x70 սմ
    Երեկոյան պատարագ. 2009 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x50 սմ
    Գիշերային Վենետիկի անկյունը.  2007 թ., յուղաներկ, կտավ,  46х56 սմ
    Հին Երեւանը. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  100x80 սմ
    Կարմիր տունը. 2015 թ., յուղաներկ, կտավ,  80x70 սմ

    Կոմպոզիցիաներ

    Աղջիկը Սանտ-Դենիի փողոցում. 2003 թ., յուղաներկ, կտավ,  70x50 սմ
    Պայքար. 2006 թ., յուղաներկ, կտավ,  75x75 սմ
    Ուրախ ծաղրածուն. 2011 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x50 սմ
    'Ասպետներ' շարքից. 2013 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x70 սմ
    Արտացոլում. 2011 թ., յուղաներկ, կտավ,  60x50 սմ
    Քառյակ. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  80x70 սմ
    Մտքի ողբերգությունը. 2014 թ., յուղաներկ, կտավ,  120x80 սմ
    Ջազ. 2015 թ., յուղաներկ, կտավ,  100x80 սմ
  • Ցուցահանդեսներ

    Հայաստան - 1986 թ.

    Ռուսաստան - 1987 թ.

    Ռուսաստան - 1989 թ.

    Իտալիա, Ֆրանսիա - 1991 թ.

    France - 1992 թ.

    France - 1993 թ.

    France - 1994 թ.

    Գերմանիա - 1996 թ.

    Ռուսաստան - 1999 թ.

    Ռուսաստան - 2001 թ.

    ԱՄՆ - 2002 թ.

    France - 2003 թ.

    Ռուսաստան - 2004 թ.

    Италия - 2007 թ.

    Հայաստան - 2009 թ.

    France - 2012 թ.

    ԱՄՆ - 2014 թ.

    Հայաստան - 2015 թ.

  • Հետադարձ կապ

    Սերգեյ Մալցեւ

    Ուլնեցու 30ա, Երեւան, Հայաստան 0037

    Telephone:
    Email:

    +374991361700
    sergemaltsev@mail.ru

    Հետադարձ ձեւ

    Անունը:
    E-mail:
    Տեքստը:
  • Армен Сатян

    из книги «Традиции и современность»

    Художник Сергей Мальцев, на редкость, цельная натура, он оптимист и жизнелюб. Он пишет свои жизнерадостные картины от избытка чувств. Все полотна, которые видишь в его мастерской , удивительно похожи и в то же время разнообразны: сюжет, приём, техника, размер, колористика – всё это выглядит, как множество вариаций на одну тему «Как прекрасна жизнь!»

    Полотна С. Мальцева никогда не бывают пусты: в уютном пространстве чувствуется живая человеческая жизнь, спокойная, лишённая сутолоки. Но добродушная простота не так уж проста. Художник – прекрасный мастер композиции, его картины, построены с удивительным тактом – лаконично, продуманно, предельно экономно. Особое очарование картин Мальцева состоит в необыкновенной и только ему присущей цветовой гамме, основанной на оптимистических тонах. Конечно, эта гамма навеяна реальным колоритом старого Еревана, его темно- серебристой атмосферой. Однако, этот колорит приобретает у художника музыкальность, богатство оттенков, своеобразную живописную интенсивность, при которой приглушённые тона, благодаря точно найденным соотношениям, начинают звучать более звонко. Картины Сергея воспринимаются, как поэтическое откровение. К пейзажам художника не подходят такие выражения, как «портрет природы» или «пейзажи настроения». Это явление особенное. Его песни о природе – пример цельного непосредственного выражения личности художника, такого радостного и доверчивого контакта со зрителем. И происходит это по простой причине, потому что живопись для Мальцева является смыслом жизни, его убежищем, его языком и ответом, который он может дать без лукавства.

    Сергей Иванович Мальцев родился в 1955 году, в городе Ереване. Отец его – Иван Никифорович был родом из кубанских казаков. Он был служащим, любил на досуге повозиться с хитроумными приборами, реставрировать старинные часы. Мать – Варсеник Айковна Гёзалян, была милой и доброй женщиной, родители которой были родом из Константинополя. Кроме Сергея в семье ещё две старшие сестры.

    В 1972 Сергей поступил в Ереванское художественное училище им. П. Терлемезяна. В 1976 году его призвали на службу в Морфлот. В 1979 году поступил в Ереванский художественно- театральный институт. С тех пор он постоянно выставляется и живет активной творческой жизнью.

    Сергей Мальцев находится в постоянном поиске: тем, сюжетов, новых средств экспрессии. Художник не умеет удовлетворяться уже достигнутым , почив на лаврах, ему чужды застой и косность. Всегда знаешь: если не видел давно его работ – увидишь что-то интересное и неожиданное. Вот почему так привлекает зрителя творчество этого талантливого художника

  • Марина Степанян

    искусствовед

    Вполне очевидно, что стержнем всей живописной системы Сергея Мальцева является его романтически настроенная душа, находящаяся в каком – то постоянно ликующем состоянии.

    Самый беглый взгляд на его работы раскрывает характер отношения художника к жизни. Имея иную корневую основу, но, живя всю жизнь в Армении, получая здесь высшее художественное образование, Сергей Мальцев проникся темпом и ритмом её природы, её бытия и быта, её городов и сёл. Это и нашло отклик в живописи художника, полной той самой цветовой и пластической драматургии, которая раскрывается Мальцеву в этом горном жизненном пространстве. Интересно, что обращаясь к другой стихии – к морю, глаз художника, воспитанный на армянском ландшафте, «вытягивает» из подвижной морской стихии те же яркие созвучия красок. И, чтобы ни писал художник - море, горы, озёра, города, села, в его живописи, темпераментной и энергичной, ощущается привкус мужественной искренности и чистоты.

    Проникаясь природой или обращаясь к повседневной жизни, Сергей Мальцев словно отстраняется от суетливых забот, тревог, беспокойства и сосредотачивается на живой, подвижной сути нашего существования. Этот нескрываемый восторг перед жизнью, исключает спокойное миросозерцание, что приводит порой к взрывным, необузданным всплескам живописной ткани. Этот экспрессивный стиль ощущается и в работах жанрового характера, где друзья, коллеги обсуждают пройденный день, спорят, отдыхают, слушают музыку. Эти ежедневные события, вырванные из быстрого потока времени, заставляют художника переживать их, как нечто важное и неповторимое…

    Живопись Сергея Мальцева доказывает, что он не способен жить бесстрастно и спокойно. Проза жизни отступает, когда он берет в руки кисть и начинает писать, отдаваясь чувствам, порой размашисто, необузданно, ставя резкие акценты, пытаясь найти эквивалент динамичной жизни и времени, в котором мы живём.

  • Վարուժան Խաստուր

    Գույների ծիսականությունը

    Խորը ընկալումների նկարիչ է Սերգեյ Մալցևը։ Նրա պատկերն ու գույները առանձնանում են ծիսականությամբ և մի ներքին տրոփյունով, որ տանում է հաճախ դեպի զգացմունքայնության ոլորտը։ Բազմաժանրությունն ու թեմատիկ բազմազանությունը նրա համար արվեստավորական փնտրտուքի մանրամասներ չեն, այլ արտահայտման միջոց են և հոգևոր հրայրոցք։ Դիմանկարից մինչև բնանկար նրա նկարչությունը լեցուն է գույների մեղեդիով, ու այդ երաժշտությունը ծաղակել է նրա վրձնհարվածների ներդաշնակությունից՝ թանձր, հատու, բայց նաև պլաստիկ ու ճկուն, ու թափանցիկ նույնքան։ Մալցևի արվեստում առանձնանում են քաղաքային պատկերները.փողոցը, մայթերը, շենքերըը, լուսամուտները, անցորդները շնչավորվում են կախարդական արարումով, ու լույս է բխում այդ արարի մեջ։ Նկարիչը նրբազգացությամբ է արձանագրում քաղաքի հևքը՝ ոչ ուրբանիստական սառնաժխորով, այլ՝ տաք պատկերների վավերացմամբ, ուստի առանց ճիգի կարողանում է կարոտի ոտնահետքերով վերադառնալ դեպի իր մանկության և պատանեկության անմար հեքիաթը։ Այդպիսին են հատկապես նրա հին երևանը ներկայացնող կտավները։ երբեք չի դադարում այդ հեքիաթը, այն կարելի է գտնել նրա ծովափերի մենակության մեջ, ողորկության մեջ ալիքների ու բնանկարների հորձանուտում։ Ու այս ամենը շարժման մեջ՝ իբրև օրգանական գոյակցություն։

    Մալցև-գեղագետը հմտորեն է կարողանում բացահայտել ներաշխարհի թրթիռները, թափանցել նյութի մեջ և ուրույն մտածողությամբ կերպավորել դրանք։ Նրա վրձնագծերը քեզ տանում են ծիրերն արարումի, և հոգիդ փառավորվում է՝ հաղորդակցվելով վեհությանը։ Ինքը՝ նկարիչը, քաջ գիտե, թե ի՜նչ է անում… Անում է ամենայն պատասխանատվությամբ, հմտությամբ և վարպետությամբ։ Օրհնյալ է նման արվեստը, և արարողը նրա։